Condor appointsnew CustomerServices Experience Director

×

Your return date must be after your departure date.

Veuillez sélectionner un type de voyage

Maximum de 9 passagers autorisé à l'aller

Selectionnez au minimum un adulte voyageant.

Long. max. 5m
Long. max. véhicule + remorque 12m
Long. max. camping-car 7m
Recherche pour un véhicule commercial / transport de marchandises ? + -

Si vous voyagez avec un véhicule d’entreprise ou un véhicule utilitaire, veuillez cliquer ici pour Morvan Fils.

Veuillez noter que toute personne ou véhicule voyageant pour une entreprise commerciale transportant des marchandises / échantillons commerciaux, devra réserver par l'intermédiaire de nos équipes de fret et ne sont pas admissibles aux tarifs loisirs. En outre, si le véhicule en question est destiné au transport de marchandises commerciales, il doit être réservé en tant que fret indépendamment de ses dimensions. Pour des détails complémentaires quant au transport de marchandises, vous pouvez consulter notre site fret ou nous contacter au 02.99.40.78.09 ou à info@morvanfils.com

.

Avant d’arriver à Jersey, vous devez obtenir un permis pour débarquer avec votre camping-car ou caravane. Plus d’infos >

Pour réserver, cliquez sur la destination de votre choix.

Maximum de 6 passagers autorisé à l'aller

Selectionnez au minimum un adulte voyageant.

Veuillez patienter pendant que nous recherchons les meilleurs tarifs pour vous ...

Nous pensons que les services de Condor Ferries doivent être accessibles à tous et nous nous engageons à rendre votre voyage aussi simple et facile que possible.

Si vous êtes un passager à mobilité réduite ou avez besoin d’un accès en fauteuil roulant, veuillez nous appeler au (33) (0)2 99 40 78 10 au moment de la réservation pour discuter du type d’assistance dont vous pourriez avoir besoin.

Les informations que vous fournissez sont confidentielles et nous seront utiles pour vous aider. Dans certaines circonstances, le nombre de passagers à mobilité réduite que nous pouvons transporter lors d’un voyage est limité et nous vous en informerons.

Nous pensons que les services de Condor Ferries doivent être accessibles à tous et nous nous engageons à rendre votre voyage aussi simple et facile que possible.

Si vous êtes un passager à mobilité réduite ou avez besoin d’un accès en fauteuil roulant, veuillez nous appeler au (33) (0)2 99 40 78 10 au moment de la réservation pour discuter du type d’assistance dont vous pourriez avoir besoin.

Les informations que vous fournissez sont confidentielles et nous seront utiles pour vous aider. Dans certaines circonstances, le nombre de passagers à mobilité réduite que nous pouvons transporter lors d’un voyage est limité et nous vous en informerons.

We're pleased to announce the appointment of Keith Gait as Customer Service Experience Director.

 

Condor Ferries is pleased to announce the appointment of Keith Gait as Customer Service Experience Director. 

In the newly created role, Keith will be driving forward improvements to Condor's customer services offering and enhancing the customer experience, from booking through to check-in, onboard travel, and aftercare. 

Keith will be responsible for managing Condor's Customer Services and Customer Care teams, overseeing 30 employees based at four of Condor's port locations, including Poole, Portsmouth, Jersey and Guernsey, at which Keith will split his time. Keith will also be travelling onboard one of Condor's fleet of four ferries at least once a week to meet customers and gather invaluable feedback and insight. 

Keith brings more than 25 years of customer services experience gained in blue chip companies, including Sainsbury’s, 02 and Marsh. He went on to run his own customer services consultancy for over eight years, Orchid Consulting Ltd, before taking up the role of Chief Operating Officer at NHS Direct in 2011. Prior to joining Condor, Keith held interim operations positions at a number of NHS Trusts across the South East of England - and is well versed in managing large teams and directing customer services strategies. Keith has been a judge for several customer centric awards programmes in recent years, and was voted in the Top 10 most respected people in the industry in 2012.

Commenting on his new appointment, Keith said: “I am delighted to join Condor Ferries as Customer Service Experience Director. I've already spent time travelling on all of our ferries to meet customers and hear about their experiences, and that will continue to be a key part of my role. It's important we listen to our customers to be able to make the necessary improvements required, and I'll be working closely with the wider Condor team to achieve our aims. Customer expectations are higher than ever – rightly so, and it's our job to make sure our passengers have an enjoyable trip, whether it be for business, leisure or as a lifeline service." 

Paul Luxon, CEO of Condor Ferries added: “We are pleased to welcome Keith to the Condor Ferries team, bringing with him a wealth of customer centric experience. Improving and developing our customer services offering is a key focus for the business - we have already invested in expanding our existing Customer Services team to meet customer demand, but we recognise there is more to do. Keith's appointment in the newly created Customer Service Experience Director role demonstrates our commitment to providing an enjoyable service, and he has already progressed our improvement plan significantly, putting the customer at the heart of everything we do." 

 

Ends

 

Issued on behalf of Condor Ferries by McKenna Townsend

For further information please contact Rachel Hadfield or Mel Bradley on 01425 472330 or email condor@mckennatownsend.com