New brand revealedfor Condor Ferries

×

Your return date must be after your departure date.

Veuillez sélectionner un type de voyage

Maximum de 9 passagers autorisé à l'aller

Selectionnez au minimum un adulte voyageant.

Long. max. 5m
Long. max. véhicule + remorque 12m
Long. max. camping-car 7m
Recherche pour un véhicule commercial / transport de marchandises ? + -

Si vous voyagez avec un véhicule d’entreprise ou un véhicule utilitaire, veuillez cliquer ici pour Morvan Fils.

Veuillez noter que toute personne ou véhicule voyageant pour une entreprise commerciale transportant des marchandises / échantillons commerciaux, devra réserver par l'intermédiaire de nos équipes de fret et ne sont pas admissibles aux tarifs loisirs. En outre, si le véhicule en question est destiné au transport de marchandises commerciales, il doit être réservé en tant que fret indépendamment de ses dimensions. Pour des détails complémentaires quant au transport de marchandises, vous pouvez consulter notre site fret ou nous contacter au 02.99.40.78.09 ou à info@morvanfils.com

.

Avant d’arriver à Jersey, vous devez obtenir un permis pour débarquer avec votre camping-car ou caravane. Plus d’infos >

Pour réserver, cliquez sur la destination de votre choix.

Maximum de 6 passagers autorisé à l'aller

Selectionnez au minimum un adulte voyageant.

Veuillez patienter pendant que nous recherchons les meilleurs tarifs pour vous ...

Nous pensons que les services de Condor Ferries doivent être accessibles à tous et nous nous engageons à rendre votre voyage aussi simple et facile que possible.

Si vous êtes un passager à mobilité réduite ou avez besoin d’un accès en fauteuil roulant, veuillez nous appeler au (33) (0)2 99 40 78 10 au moment de la réservation pour discuter du type d’assistance dont vous pourriez avoir besoin.

Les informations que vous fournissez sont confidentielles et nous seront utiles pour vous aider. Dans certaines circonstances, le nombre de passagers à mobilité réduite que nous pouvons transporter lors d’un voyage est limité et nous vous en informerons.

Nous pensons que les services de Condor Ferries doivent être accessibles à tous et nous nous engageons à rendre votre voyage aussi simple et facile que possible.

Si vous êtes un passager à mobilité réduite ou avez besoin d’un accès en fauteuil roulant, veuillez nous appeler au (33) (0)2 99 40 78 10 au moment de la réservation pour discuter du type d’assistance dont vous pourriez avoir besoin.

Les informations que vous fournissez sont confidentielles et nous seront utiles pour vous aider. Dans certaines circonstances, le nombre de passagers à mobilité réduite que nous pouvons transporter lors d’un voyage est limité et nous vous en informerons.

Condor Ferries has unveiled a brand new look for the company, with a complete refresh of the company identity – marking a new era in sea travel.

With the introduction of Condor Liberation – Condor’s new state-of-the-art fast ferry – and a new ten year licence to serve the Channel Islands in place, the company is looking ahead to the future and recognises this is the perfect time to refresh the look and feel of the brand. 

Three new colours are at the core of the new company identity – dark blue, pink and gold, representing more of a leisure and holiday outlook. The ribbons - which were a distinctive feature in the ship’s livery before - have evolved and will be used on the ships hulls as well as on new branding throughout the rest of the company, including the new logo.  

The new brand will also embody Condor Ferries’ new outlook and concept of Good Times – signifying the Good Times ahead for the company, its customers and the Channel Islands. 

The new brand is already being introduced, with the Condor Ferries website – condorferries.com – and mobile site now appearing in the new look. It will be rolled out across the rest of the company in the coming weeks as all aspects are updated, from port offices and signage, as well as marketing materials including advertising, staff uniforms and the interiors onboard all of Condor’s ships. 

Condor Liberation will lead the fleet and will be kitted out in the new brand in time for her launch in late March.  

One key part of the new brand will be the updated uniforms. Designed to provide staff with both style and comfort, the smart grey suits will be offset with flashes of pink, with pink neck scarves and ties. The new uniform design was developed in close cooperation with the crew and staff who will wear it, and will be worn by all crew and port staff from the end of March. 

The new brand was developed by Bournemouth-based full service agency Walker Agency, who has worked with Condor to develop the new brand proposition. 

Justin Amey, Strategic Marketing Manager, commented: “We are delighted to introduce our new brand – it is the result of many months of hard work put in by the team here at Condor and also by the team at Walker Agency. It represents a new chapter for Condor Ferries and the Good Times ahead. 

“As a company, over the past months there have been several significant milestones – our 50th anniversary, a new ten year licence to serve the Channel Islands to UK route and the successful purchase of our new fast ferry, Condor Liberation, which will come into service at the end of March. So, this is the ideal time to refresh our brand and bring it up-to-date with our new vision and identity – Good Times for our customers and Islands.”  

Condor’s new ferry – the recently named Condor Liberation – is one of a kind in northern Europe and sail from Poole to the Channel Islands on daily basis throughout the summer, increasing opportunities to travel, improved reliability, increased capacity, and a much greater level of comfort with smoother journeys. 

Ends

 

Issued on behalf of Condor Ferries by McKenna Townsend

For further information please contact Rachel Hadfield or Mel Bradley on 01425 472330 or email condor@mckennatownsend.com